Sklep

Dostawa i płatności

I. DOSTAWA

1.1. Złożone zamówienie przez Klienta jest dostępne do odbioru w sklepie stacjonarnym, lub dowożone pod wskazany przez niego adres, po złożeniu przez Klienta następującego oświadczenia – „Upoważniam w Swoim imieniu firmę kurierską do odbioru ze sklepu stacjonarnego zamówionego towaru i dostarczenia pod adres doręczenia. Tym samym wyrażam zgodę aby osoba dostarczająca mogła sprawdzić czy jestem osobą pełnoletnią i trzeźwą.”  

1.2. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail podany podczas procesu składania Zamówienia (Klient składający Zamówienie jako Gość) lub zapisany w zakładce Konto (Klient zarejestrowany), potwierdzenie przyjęcia Zamówienia oraz szczegóły dotyczące Zamówienia. Dokument z numerem zamówienia: RO/numer/miesiąc/rok

1.3. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego od chwili jego otrzymania. W przypadku, gdy Zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w pierwszym kolejnym Dniu Roboczym.

1.4. Odmowa przyjęcia zamówienia nastąpi wówczas, gdy:

a) towar jest niedostępny w magazynie Sprzedawcy;
b) podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości;
c) klient nie odebrał Towarów objętych poprzednim Zamówieniem;
d) pojawiły się zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu.

1.5. Sprzedawca może również, w terminie 2 dni roboczych skontaktować się z Klientem przy użyciu adresu e-mail albo numeru telefonu podanego podczas procesu składania zamówienia (Klient składający Zamówienie jako Gość) lub zapisanego w zakładce Moje konto (Klient zarejestrowany) i:

a) poinformować Klienta o wydłużonym terminie realizacji Zamówienia na dany Towar/Towary, wskazując równocześnie jaki jest to termin – jeżeli Klient w ciągu trzech Dni Roboczych nie zaakceptuje wydłużenia terminu realizacji Zamówienia, wówczas Zamówienie jest anulowane,
b) zweryfikować prawidłowość podanych przez Klienta w Zamówieniu danych, jeżeli budzą one uzasadnione wątpliwości odnośnie ich poprawności,
c) wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące szczegółów złożonego przez Klienta Zamówienia.

1.6. Jeżeli kupujący z pewnych przyczyn nie jest wstanie odebrać osobiście swojego zamówienia w sklepie, firma kurierska na życzenie klienta odbierze zamówiony towar ze sklepu i dostarczy mu go.  Wydanie towaru będzie możliwe tylko po weryfikacji pełnoletności i trzeźwości zamawiającego. Dostawy będą realizowane tylko po zaksięgowaniu przedpłaty lub przesłaniu dowodu zapłaty na podstawie wystawionego dokumentu zamówienia. 

1.7. W sklepie stacjonarnym płatności gotówką lub kartą. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiony zostanie paragon imienny lub na życzenie klienta imienna faktura Vat i przesłany drogą mailową. 

1.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń dotyczących ilości zamawianych Towarów i wartości Zamówień, Klient zostanie poinformowany o takich ewentualnych ograniczeniach przed potwierdzeniem zamówienia złożonego przez Klienta.

1.9. Zarejestrowany Klient jest zobowiązany do informowania Sprzedawcy o każdorazowej zmianie adresu e-mail lub numeru telefonu, dokonując aktualizacji danych po zalogowaniu się do Konta.

 

II. PŁATNOŚĆ

2.1. Wszystkie ceny prezentowane na Witrynie są cenami brutto (zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami) i wyrażone są w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana na Witrynie przy Towarze w chwili składania Zamówienia.

2.2. Zapłaty za zamówiony Towar Klient może dokonać według swojego wyboru za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:
a) osobiście przy odbiorze Zamówienia w Sklepie „PRAWDZIWE WINA”, ul. Ogrodowa 22, 55-020 Turów (kartą lub gotówką);
b) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy ( ERA WINA Sp. z o.o.) w Banku Santander S.A. o numerze konta:
68 1090 2398 0000 0001 4484 2832

Z podaniem numeru zamówienia: RO/numer/miesiąc/rok

W przypadku dostaw towar będzie gotowy do odbioru lub wysyłki po zaksięgowaniu na koncie kwoty zamówienia albo przesłaniu potwierdzenia przelewu na maila: zamowienia@prawdziwewina.pl

2.3. W przypadku zwrotu towaru Sprzedawca wystawi paragon korygujący lub dla firmy faktury korygującej.

2.4. Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku nie dokonania zapłaty przez Klienta, w ciągu 5 dni roboczych, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia

Top

Czy masz skończone 18lat ?